![]() |
![]() |
|
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() |
![]() |
|
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ik heb een paar vragen! |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 01, 2006 04:28 pm
|
||||||||||
|
Mijn vragen
- kan jie hier ook ( soort van ) cred krijgen als je een berigt stuurd? - Kan je hier ook MOD worden? - Kan dese site plzz in het Nederlands! Zoniet dan denk ik niet dat ik vaak terug komt! |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 01, 2006 04:36 pm
|
||||||||||||
|
In antwoord op je vragen: 1. nee, je krijgt geen credits ofzo als je een bericht stuurt. 2. ja, dat kan. alleen we doen (nog) geen sollicitaties 3. srry, de site waar dit Forum is gemaakt is in het Engels. verder doen we alle onderwerpen enzo in het Nederlands dus het is niet moeilijk te begrijpen. mvg, karakterman2 |
|||||||||||
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 01, 2006 04:42 pm
|
||||||||||
|
OkeeJ! Ik sal blijven!
Ik hoop dat ik MOd kan worden ofsoo maar dat sal wel niet! Karakter of Redney... Een vraagje kunnen er nog nieuwe begin topics komen? ( ik hoop dat je begrijp wat je bedoelt ) BIjv. een Gifts of Pixels. Er kan ook een nieuwsbrief kome ofsoo |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 01, 2006 06:00 pm
|
||||||||||
|
- kan jie hier ook ( soort van ) cred krijgen als je een berigt stuurd? Dat systeem is tijdelijk niet mogelijk ik ga wel opzoek naar de systeem eigenschappen en dat dat er komt maar dat duurt nog even
- Kan je hier ook MOD worden? Ja, maar daarvoor graag pm's - Kan dese site plzz in het Nederlands! Nederlands is onmogelijk mijn exuses hiervoor ik ga wel proberen zoveel mogelijk te vertalen. en dan zal het deels engels zijn maar grotendeels nederlands. Een gift pixels komt nog En een nieuwsbrief is aanwezig Mvg, Redney -------------------- ![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 02, 2006 06:58 am
|
||||||||||
|
Hmm.. Ook pixels? Is dat niet wat meer voor gewoon 'Habbohotel' ?
|
|||||||||
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 02, 2006 07:19 am
|
||||||||||
|
in mijn handtekening zijn wat urls te vinden
hierop zijn de onderwerpen wel aanwezig. -------------------- ![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 02, 2006 10:59 am
|
||||||||||
|
Ik wil wel graag de MOD's pas inschakelen als we een groot aantal members hebben
dus miss dat de MOD's sollicitatie's pas bij de 30 members komen ongveer Edit: vragen beantwoord, Topic gesloten |
|||||||||
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 02, 2006 04:30 pm
|
||||||||||
|
Topic weer geopend
zolang er weinig leden zijn topic sluiting besproken karakterman. MOD sollicitaties mogen altijd worden verzonden alleen we doen er nog niks mee zolang het niet nodig is. Bij het besluit dat we je aannemen zullen we dat pas melden wanneer wij vinden dat er MODS nodig zijn. Wel is er dit weekend iemand die voor 3 dagen rechten krijgt omdat ik als bergelijding ben gevraagd voor een kamp. Over dat kamp post ik nog. Wel zoek ik eventuele medewerkers voor een Habbo Nieuwsbrief. De gene die ik uitkies hiervoor zullen dan in deze forum ook MOD rechten krijgen. Ik hoop duidelijk te zijn. Ik zal hierover nog een apparte topic posten en ik zal het melden in de nieuwsbrief. Mvg. Redney -------------------- ![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 09, 2006 08:09 pm
|
||||||||||
|
Ik dacht dat je het Topic open had gedaan?
|
|||||||||
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Posted: October 09, 2006 08:17 pm
|
||||||||||