Powered by Invision Power Board

Reply to this topicStart new topicStart Poll

05.10.2006 nieuwsbrief 1

Posted: October 05, 2006 07:15 pm  
Quote Post

Administrator
Member No.: 1
Group: Admin

FlexForum, Niewsbrief 1. 05.10.2006

Met deze week.

1. Opening FlexForum.
2. Wie is wat?
3. Wie maakte FlexForum?
4. Actie's hier in deze week.
5. Agenda aanpassingen.
6. Komende updates.
7. Mod Sollicitatie's.
8. forum? die hebben we zelf.
9. Regels? waar!
10. Habbohotel in FlexForum.
11. wat is flits?
12. PM als productie merk.
13. Klaag Forum nodig?
14. Internet game vermelding.
15. FlexForum games.
16. Weekstellingen.
17. Nieuwsbrief telaat?
18. Alles wat deze maand komt.
19. Feest in habbohotel.

Op 30.09.2006 opende FlexForm. Het begon met enkel 2 admins zonder ideeën. Redney die karakterman2 verzonnen als eerste naam. Deze naam is zoals bekend FlexForum geworden. Maar hoe kwam dit idee? Redney die in habbohotel in de vriendenlijst. En zo kwam Flexforum. de opening die 30.09.2006 plaats vond, was niks meer dan een bericht. over de opening volgt nog een verslag, die bij nieuws zou komen te staan.

Het is op FlexForum niet zo duidelijk aangegeven wie welke functie draagt. Redney en Karakterman2 dragen het adminschap, het beheer is een samenwerking. Karakterman2 neemt veel beslissingen, En Redney voert deze uit. Tevens maakt Redney de Forums aan en, installeerd alle mod's. Teun die over het moderatorschap heerst, en ook rechten draagt, is hiermee onze eerste mod. Tha-arkies die het Forum badminton beheert. En Stemper die bij 30 leden zijn rechten zou ontvangen. Stemper zal full-mod worden en de zelfde functie als Teun gaan dragen. Over tha-arkies moesten we lang nadenken en praten, en nog meer nadenken, toen zijn we tot de conclusie gekomen tha-arkies op mod-lite te zetten. Tha-arkies ontvangt volle rechten bij een melding van 50 FlexForum leden. Bij 50 leden worden er weer 2 mod's bij gezet. Dan zullen we wachten met het aanemen van mod's, tot we nieuwe mod's noodzakelijk vinden. In de nieuwsbrief zal altijd aangegeven staan wie er mod zijn en wie er admin zijn.

FlexForum is gemaakt door Redney en karakterman2 en bevat een © copyright tot 2008.

Deze week zijn er tevens een aantal acties. Het feit dat Redney vrijdag tot zondag niet aanwezig zal zijn, werkt mee aan een verkiezing. In deze verkiezing is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk post zonder de regels te overtreden. De regels zijn te vinden bij nieuws.

De agenda is helaas helemaal fout gelopen. De agenda word maandag herschreven. De fouten worden op het moment hersteld.

Het feit dat FlexForum nog niet zo lang geopend is vraagt om veel updates. De updates worden uitgevoerd door Redney. Forum aanvragen? PM Redney even.
Als je een perzoonlijke nieuwsbrief wilt starten kun je dit ook vragen per pm. Magazines, nieuwsbrieven, kranten, alles wat jij wilt. Vraag het aan.

Je eigen forum? Wil jij dit? Stuur een PM naar Redney.

De regels zijn vindbaar bij nieuws. Bij de volgende grote update komt er in elk forum een eigen regels topic. Ieder forum zijn eigen regels.

Met trots hier de mededeling dat FlexForum ook als habbofan gaat regeren. Er komt een grooit aandachtspunt voor habbohotel.

FlexForum Flits... Wat is dat nou?
Binnenkort gaat er regelmatig een FlexForum Flits uitkomen. Hierin staan updates gebeurtenissen ingezonden dingen en veel meer.

PM regeling... Op FlexForum word alles geregeld met PM's. Als je iets wilt moet je Karakterman2 of Redney een PM zenden. Voor vragen mag je ook een MOD uitkiezen.

Binnenkort komt er een klaagforum, hierin kun je overal over klagen. Van klagen over FlexForum tot klagen over je bed.

Meer aandacht voor internet games en de veiligheid daarvan leek van belang. Hiervoor komen nog forums. Hiervoor ook nog een bericht bij nieuws.

FlexForum gaat zijn eigen weg volgen. Haar eigen games en veel meer. Binnenkort op FlexForum.

Vanaf maandag is er iedere week een stelling. In deze stellingen zal 1 maal per week, een nieuwe discussie ergens over moeten ontstaan.

De nieuwsbrief was deze week helaas 2 dagen te laat. Hij is er nu dan eindelijk.

Met dank aan Melissa voor het typwerk.
CopyRight Redney voor de text.
MVG, FlexForum Team.

--------------------
user posted image

PMEmail Poster

karakterman2
Posted: October 05, 2006 07:39 pm  
Quote Post

Unregistered

Ik vind hem mooi geworden!

Alleen jammer van die weinig plaatjes wink.gif

Ook vind ik dan een beetje dat er een ''openingstekst'' moet komen. Dat je een plaatje bovenaan hebt die daar echt blijft.

Dit niet als slechte kritiek zien. Gewoon als ''tips''.

Verder is hij héél mooi. Mijn complimenten.

mvg, karakterman2

Posted: October 05, 2006 08:14 pm  
Quote Post

Administrator

als je um anders wil maak je hem zelf maar!

--------------------
user posted image

PMEmail Poster

karakterman2
Posted: October 06, 2006 09:07 am  
Quote Post

Unregistered

Ik vind het best.

Maar jij wou persé hem zelf maken wink.gif

Posted: October 06, 2006 04:06 pm  
Quote Post

Administrator

ik wou de 1e maken wink.gif
de 2e doe jij xD

maar dan pas ik mijn onderwerpen dr ook in
kan jij ook hé

gewoon edit xD

--------------------
user posted image

PMEmail Poster

karakterman2
Posted: October 06, 2006 05:16 pm  
Quote Post

Unregistered

Oke, maar is dat serieus? Dat jij de eerste maakt en ik de tweede?

Teun
Posted: October 08, 2006 10:59 am  
Quote Post

Unregistered

Lol.. jullie maken ook alleen maar ruzie, huh? tongue.gif

Posted: October 08, 2006 06:51 pm  
Quote Post

Administrator

in het geval dat jij mijn nieuwsbrief niet goed vind heb je de admin rechten deze aan te passen en jou onderwerpen er bij te zetten

--------------------
user posted image

PMEmail Poster

karakterman2
Posted: October 09, 2006 11:16 am  
Quote Post

Unregistered

Dat is waar. Ik zal later aanpassen.

En welcome back Redney

Posted: October 09, 2006 04:07 pm  
Quote Post

Administrator

bedankt voor de wb laugh.gif

--------------------
user posted image

PMEmail Poster

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll